کد خبر: 5774

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: فرهنگ و مدیریت فرهنگی / اخبار ومسائل کتاب / مصاحبه و گزارش / یادداشت مدیرمسئول / سازمان های فرهنگی
0
بازدیدها: 1 554

اولين فروشگاه بزرگ كتاب مجمع ناشران در سال 90 ايجاد مي‌شود

خبر نيوز : 2011/05/12 ميلادي مطابق با 1390/02/22 شمسي حجت الاسلام سيد محمد كاظم شمس ، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا افزود: تمام موضوعات مورد نياز انقلاب اسلامي در حوزه كار مجمع […]

خبر نيوز : 2011/05/12 ميلادي مطابق با 1390/02/22 شمسي

حجت الاسلام سيد محمد كاظم شمس ، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا افزود: تمام موضوعات مورد نياز انقلاب اسلامي در حوزه كار مجمع ناشران انقلاب اسلامي است.

وي ادامه داد: ما بايد بر اساس نياز جامعه كار كنيم و حتي اگر نياز واقعي جامعه با ذائقه آن همسو نباشد لازم است با فرهنگ سازي ، ذائقه هاي كاذب را اصلاح كنيم.

شمس گفت: يكي از فعاليت هاي تعريف شده براي مجمع در زمان برگزاري نمايشگاه كتاب، معرفي مجمع و نيز برقراري ارتباط با ناشران است.

وي با بيان اينكه اين مجمع با حضور 20 ناشر شروع به كار كرد افزود: بنا نداريم كه بر روي كميت مانور دهيم بلكه هدف كيفيت است و دستيابي به آن براي ما اهميت دارد و اميدواريم كه تا پايان نمايشگاه كتاب به 150 عضو موثر برسيم.

عضو هيات مديره مجمع ناشران انقلاب اسلامي گفت : هدف اصلي مجمع ناشران تحقق اهداف اصلي انقلاب اسلامي در حوزه كتاب است بنابراين خود را موظف مي دانيم تا آنچه در چشم انداز 20 ساله نظام براي حوزه كتاب پيش بيني شده است را از مسوولان مطالبه كنيم و كارهاي زمين مانده را برعهده بگيريم.

وي افزود : با ايجاد اين مجمع تلاش داريم نقاط قوت و ضعف ناشران خود را شناسايي كرده و از طريق ايجاد بانك هاي اطلاعاتي ، كمبودها را برطرف كنيم و با برگزاري جلسات نقد آثار و حتي شكل ظاهري كتب، به ناشران كمك كنيم و اولويت ها را نيز به آنان پيشنهاد دهيم.

مدير انتشارات كتاب ناب ايجاد پيوند ميان فروشگاه هاي ناشران عضو جهت عرضه كتاب هاي ديگر اعضا را از برنامه هاي اين مجمع برشمرد و گفت : قصد داريم در سال 90 اولين فروشگاه بزرگ كتاب با چند ده هزار عنوان كتاب را در تهران راه اندازي كنيم تا جبراني براي كاستي هاي نمايشگاه كتاب تهران باشد.

وي با تاكيد بر ناكافي بودن نمايشگاه ده روزه كتاب براي پاسخ به عطش مخاطبان افزود : اگر بتوانيم در طول سال فروشگاه هاي قابل توجهي داشته باشيم كه به عرضه تازه هاي كتاب بپردازند ، در ايام نمايشگاه با اين ازدحام مواجه نخواهيم شد و علاقمندان كتاب به سهولت به كتاب ها دسترسي خواهند داشت.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران تا 24 ارديبهشت ماه در مصلي امام خميني(ره) برپاست.

فراهنگ**2006**1588

نشانی خبر:

http://efair.co/showthread.php?tid=36856&pid=36620#pid36620

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود