کد خبر: 5753

تاریخ انتشار: 1389-11-14 - 18:09

نسخه چاپی | دسته بندی: سازمان های فرهنگی / یادداشت مدیرمسئول
0
بازدیدها: 1 358

رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی مشخص شد

  خبرگزاری رسا ـ رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مشخص شده است و به زودی حکم وی از سوی رهبر انقلاب اسلامی صادر می شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد واعظی به عنوان رییس […]

 

خبرگزاری رسا ـ رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مشخص شده است و به زودی حکم وی از سوی رهبر انقلاب اسلامی صادر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد واعظی به عنوان رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مشخص شده است و بزودی حکم وی از سوی رهبر معظم انقلاب صادر می شود.

حجت الاسلام احمد واعظی در این خصوص و همچنین زمان مراسم معارفه خود به عنوان رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: هنوز تاریخ مراسم تودیع و معارفه مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه موضوع انتصابم به عنوان رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی مشخص شده است، گفت: هر چند این کار انجام شده، اما هنوز حکمی صادر نشده است.

حجت الاسلام واعظی از رفع موانع برای تصدی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: بنده چون در قوه قضائیه مشغول بودم، باید آیت الله آملی لاریجانی این موضوع را می پذیرفتند که این کار انجام شده و ایشان هم این مساله را پذیرفته اند.

وی درباره برنامه های خود در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز گفت: هر چند این مساله قطعی شده، اما هنوز حکمی صادر نشده است، هر زمان که حکم زده شد راجع به برنامه ها نیز صحبت خواهم کرد و برنامه های خود را ارائه می دهم.

گفتنی است، حجت الاسلام احمد واعظی عضو هیات امناء دفتر تبلیغات اسلامی است و ریاست دانشگاه باقرالعلوم و تدریس در حوزه علمیه قم و دانشگاه های کشور نیز در کارنامه وی دیده می شود.

ضمن تبریک به جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر احمد واعظی، برای ایشان در این مسئولیت جدید آرزوی توفیق دارم. امیدواریم در دوره مسئولیت ایشان شاهد بالندگی هرچه بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم باشیم. بمنه وکرمه.


خبر بالا از خبرگزاری رسا نقل شده است: رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی مشخص شد.


قابل ذکر است در 89/10/14 توسط ریاست قبلی دفتر تبلیغات اسلامی جناب آقای ربانی، حکم انتصاب سرپرست موسسه بوستان کتاب صادر شد: (رييس دفتر تبليغات اسلامي ، درمراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه بوستان کتاب)


در تاریخ 89/10/28،جناب اقای ربانی خبر انتصاب خود را به مدیریت مرکز خدمات حوزه های علمیه اعلام کرد:(تغییر مدیریت دو نهاد مهم حوزوی)


و امروز (89/11/14) اعلام شد، انتصاب جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر احمد واعظی به عنوان رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی، قطعی شده است.

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود