کد خبر: 5743

تاریخ انتشار: 1389-10-16 - 20:00

نسخه چاپی | دسته بندی: سازمان های فرهنگی / دوره مدیریت بوستان کتاب / مصاحبه و گزارش / یادداشت مدیرمسئول
0
بازدیدها: 1 868

مؤسسه ای که 20 دوره آثار علما را منتشر کرده است

این موسسه در خانواده بزرگ نشرتوانسته نقش ارزشمندی را ایفا کند؛ به طوری که از سوی بخش بررسی و ارزیابی دفترمقام معظم رهبری به عنوان ناشر برگزیده و پرکار معرفی شده است. رییس دفتر تبلیغات اسلامی ، […]

این موسسه در خانواده بزرگ نشرتوانسته نقش ارزشمندی را ایفا کند؛ به طوری که از سوی بخش بررسی و ارزیابی دفترمقام معظم رهبری به عنوان ناشر برگزیده و پرکار معرفی شده است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی ، درمراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه بوستان کتاب با اشاره به اهمیت و جایگاه این موسسه در نشر معارف اسلامی و ترویج فرهنگ دینی گفت: این موسسه در خانواده بزرگ نشر توانسته نقش ارزشمندی را ایفا کند؛ به طوری که از سوی بخش بررسی و ارزیابی دفتر رهبری به عنوان ناشر برگزیده و پرکار معرفی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی افزود: خروجی و آثار این موسسه حاصل تلاش های حوزویانی است که داشته های خود را در قالب کتاب ارائه کرده اند؛ از این رو وظیفه ماست که با دقت و همت مضاعف در امر نشر حضور داشته باشیم.

وی در ادامه به توفیقات ارزشمند و طولانی مدت مدیر سابق موسسه بوستان کتاب اشاره کرده وگفت: به فضل پروردگار و همت حجت الاسلام شمس و همکارانشان این موسسه بارها به عنوان ناشر برگزیده در سطوح ملی، حوزوی و منطقه ای معرفی شد که این نشان از اقدامات موفق این موسسه دارد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی در پایان با تشکر از حجت الاسلام اسدی به خاطر قبول سرپرستی موسسه بوستان کتاب از حجت الاسلام شمس در خواست کرد همچون گذشته تجربیات ارزشمند خود را در اختیار این موسسه قرار دهد.

* 1570 عنوان کتاب چاپ اول

حجت الاسلام سید محمد کاظم شمس، مدیر سابق موسسه بوستان کتاب نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، گفت:در طول 16 سال گذشته 1570 عنوان کتاب چاپ اول منتشر شد که از این تعداد 292 عنوان در جشنواره های مختلف به عنوان کتاب برگزیده شناخته شد.

وی، تشکیل شورای بررسی کتاب، راه اندازی اداره برنامه ریزی تولید و تشکیل هیات مدیره را از دیگر اقدامات این موسسه ذکرکرده و افزود: چاپ نزدیک به 20 دوره از آثار بزرگان حوزه را یکی دیگر از اقدامات ارزشمند این موسسه به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی، رئیس هیات مدیره این موسسه نیز با تشکر و قدردانی از زحمات انجام شده در زمان مدیریت سابق گفت: دلسوزی، انگیزه چشمگیر و اشراف کامل از خصوصیات حجت الاسلام شمس می باشد که مطمئنا سهیم بودن در نشر معارف اهل بیت(ع) بزرگترین سرمایه ایشان در این مدت بود.

حجت الاسلام اسدی، سرپرست جدید موسسه بوستان کتاب نیز با تشکر از زحمات مدیریت سابق و همکاران این موسسه ابراز امیدواری کرد بتواند با همکاری مدیران دفتر و کارکنان موسسه در راستای ادامه دستیابی به توفیقات و کاهش مشکلات و موانع گام های موثری را بردارد.

نشانی:

http://www.hawzah.net/Hawzah/News/NewsView.aspx?LanguageID=1&NewsID=86615&NewsType=1

بازتاب در :

http://www.19dey.com/qom_news/1554-بوستان-کتاب-قم-نقش-ارزشمندی-در-خانواده-نش%D8%

http://www.hawzahnews.com/index.aspx?siteid=6&pageid=1973&newsview=71067

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود